basscania

I denna blogg kommer jag lägga upp min musik, dikter, digitala målningar och ibland lite åsikter om saker och ting. In this blog I will post my music, poems, digital paintings and sometimes opinions about things.

Förstummad eller fördummad?

Publicerad 2013-02-10 05:25:00 i Bild, Samhälle,

Alla tittar på teve, på samma kanal och samma program. Känns inte detta förlegat 2013? Med undantag för några vänner så känner jag mig anmärkningsvärt ensam i detta land som inte tittar. Dessutom som musiker eftersom det handlar om melodifestivalen .. Vilken annan grupp av konstnärer/yrkesgrupper skulle låtsas att de gör ett konstverk? Dessutom dessa ass kissers som låtsas sjunga till en orkester som inte existerar och dessutom play back! till råga på allt så sitter en hel nation (eller de flesta av dem) och röstar för bästa konstverk? Tala om att inte se att kejsaren är utan kläder....

Kommentarer

Postat av: Lena Jönsson

Publicerad 2013-02-17 07:50:59

Du är inte alls ensam om att inte se min vän...

Svar: Nej jag är ju inte det....
Basscania

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Basscania

Hej jag heter Håkan Pontén och jag är en musiker ifrån HBG. Jag använder mig av artistnamnet basscania. I denna blogg kommer jag lägga upp min musik men även dikter, digitala målningar och ibland lite åsikter om saker och ting. Dvs sammanfatta mig själv som offentlig persona! --------------------------ENGLISH----------------------------- Hello my name is Hakan Pontén and I am a musician from HBG. I use the stage name basscania. In this blog I will post my music but also poetry, digital paintings and sometimes opinions about things. That sum myself as a public persona!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela